KPN duurder

Een jaar na de laatste prijsverhoging wordt er al weer een verhoging bij verschillende providers doorgevoerd. Per 1 juli 2016 worden de prijzen verhoogd. Dit houdt in dat u dus meer gaat betalen voor uw abonnement. KPN verhoogt de prijzen van alle alles in 1 pakketten met €2,50 maar daar blijft het helaas niet bij. Ook het vast bellen wordt duurder. KPN verhoogt hiervoor de prijzen per minuut.

Ondanks de verhoging kunnen de klanten van het bedrijf toch nog op een leuk extraatje rekenen. Voor KPN veilig krijgen de klanten namelijk twee gratis licenties. Vervelend voor klanten die hun telefoon wel eens omleiden naar een buitenlands telefoonnummer. Dit is per 1 juli helaas niet meer mogelijk.

Interactieve TV

Helaas veranderd er ook het één en ander in de zenderindeling van de Interactieve TV. Er worden een aantal zenders toegevoegd maar helaas moeten er ook een aantal zenders verdwijnen. Mediasat Italia en PlanetTurk kun je in het basispakket niet meer ontvangen, daarvoor worden History Channel, PassieLight en Rai Uno toegevoegd. Star Gold komt in het Hindi Pakket erbij en Show Turk zal in het Turks Pakket te zien zijn. Ben je abonnee van het Pluspakket van KPN kun je van AMC en Crime & Investigation genieten.

Gratis Pornozender

Voor de liefhebbers gaat KPN in het basispakket een gratis pornozender mee aanbieden. Dit is opvallend maar wel te verklaren want kabelaar Ziggo deed exact hetzelfde na de fusie met UPC. Het blijkt dat de gemiddelde Nederlander geen waarde aan hecht aan een pornozender waarvoor betaald dient te worden.

Eén gedachte over “KPN duurder”

  1. Ik vind het belachelijk dat KPN weer de prijzen gaat verhogen. Eerst moeten ze maar eens iets aan hun service doen. Ik ben sinds jaren klant bij dit bedrijf maar de service laat echt te wensen over. Verouderde apparatuur en stekkers, aansluitingen via ISDN en dat in een moderne wijk. Ik ben er echt over aan het nadenken om over te stappen naar Ziggo want dan heb ik tenminste snel internet via de kabel en minder last van storingen. Drie weken geleden heb ik een storing gemeld, ik kon niets meer ontvangen, box en televisie helemaal plat. Zelfs mijn buurman die jaren lang bij KPN als monteur heeft gewerkt kon de fout niet vinden. Dagen later kreeg ik eindelijk een nieuwe ontvanger maar ook daarmee was het euvel niet opgelost. De volledige apparatuur in mijn lichtkast moest vervangen worden, een ook nadat dit gebeurd was, stond de “echte KPN monteur” voor een raadsel, want het werkte nog steeds niet. Na uren lang te hebben gezocht kwam de goede man erachter dat een stekker kapot was en dit waarschijnlijk gebeurd is doordat ik de stroom heb afgeschakeld, tenminste dat vermoede hij. Ik vroeg hem, maar meneer, wat is als bij een onweer de stroom uitvalt of een zekering kapot gaat? Gaan dan bij KPN ook alle stekkers kapot? Natuurlijk kon hij hierop geen antwoord geven, maar we weten dit inmiddels wel, hiervan gaat een stekker of een aansluiting dus echt niet kapot. Uiteindelijk na bijna 2 weken werd het probleem opgelost, is alles vervangen en kan ik dus weer netjes zoals vanouds gewend televisie kijken en als het programma mij niet bevalt, mooi snel internetten. Dus: Geen prijsverhoging maar eerst de zaken bij de klanten op orde brengen, dat moet KPN doen en niets anders!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *